martes, agosto 26, 2025

Rafael Ortiz, nuevo Senior Advisor en LHH

Fecha:

[ad_1]

Rafael Ortiz Cervelló es incorpora com Assessor sènior a la firma LHH, la consultora del Grup Adecco líder en processos de reestructuració i transformació de les organitzacions i en programes de Recol·locació externa i d’Outplacement.

Rafael és un referent en l’àmbit del Dret de Treball i de la Seguretat Social. Llicenciat en dret per la Universitat de València, inicia la seva trajectòria professional al món de l’empresa per després involucrar-se en l’Organisme Estatal de la Inspecció de Treball i Seguretat Social. Ha estat professor de Dret del Treball a la Universitat de Navarra, Director General de Relacions Laborals de la Generalitat de Catalunya, fundador del Tribunal Laboral de Catalunya, primer president del TLC, i vicepresident del Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya. Des de 1999 ha estat Socio Director de l’Àrea Laboral a Garrigues fins a la seva incorporació a LHH.

Baix la seva nova responsabilitat com a Senior Advisor a l’Àrea de Reestructuracions i en col·laboració amb la direcció general de LHH, Rafael reforzará el posicionament de la firma davant dels grups d’interès amb els que LHH treballa, contribuint així a crear major valor afegit a les organitzacions, treballadors ja a la societat. En aquest sentit, dissenyarà i implementarà les iniciatives i accions que en cada moment es consideraran més adequades per a aquest objectiu.

Sobre LHH
LHH (www.LHHspain.es) és l’empresa del Grup Adecco líder a nivell mundial en acompanyament a les persones i organitzacions en els seus processos de canvi i transformació.

Especialitzada en dissenyar i implementar Plans de Recol·locació Externa, Projectes de Recualificació Professional i Programes de Reindustrialització en contextos de Despert Col·lectiu, així com serveis d’Outplacement i Transició de Carreres en salades individuals.

LHH compte amb solucions innovadores en Plans de Bajas Incentivades i Programes de Prejubilació que minimitzen el cost de les Aportacions al Tesoro per al col·lectiu de treballadors de 50 o més anys.

Tens presència en 64 països a través de 402 oficines. En España, cuentan con 112 oficinas homologadas por el Servicio Estatal Público de Empleo.

[ad_2]

Comparte

Actualidad

Te puede interesar
Relacionado

La ruta hacia el éxito financiero; seleccionar la estrategia ideal para cada perfil

En un contexto donde la rentabilidad del ahorro tradicional...

La Virgen de Guadalupe inspira un reloj que une espiritualidad y estilo atemporal

La Virgen de Guadalupe es mucho más que la...

Agosto, mes del sol; ahorro de energía en verano con factura más predecible

Agosto llega con jornadas más largas, temperaturas elevadas y...

Cada vez más españoles cancelan sus deudas con la Ley de Segunda Oportunidad

La presión económica derivada de la inflación, la escalada...