domingo, agosto 24, 2025

Jordi Marín, nuevo director de Desarrollo de Negocio de Cataluña en VASS

Fecha:

[ad_1]

En la seva dilatada carrera destacant càrregues com a director general i fundador del TecnoCampus de Mataró, director general de MaresmeDigital TV, secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya, gerent de Sector Públic, Turisme i Transports a CapGemini; director d’Administracions Públiques i Sanitat d’Indra a Andorra, Catalunya i Balears; director del Centro Excelencia Global de Indra, o director general de Microsoft a Catalunya, entre altres.

Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials (UB), Marín és Màster en Gestió Pública (UAB-ESADE) i Executive Master in Public Administration (ESADE). A més, compte amb un postgrau en Direcció Contable i Control de Gestió (UPF) i un altre en Direcció d’Organitzacions i Sistemes d’Informació (UPF), així com títols de Direcció Estratègica Col·laboració Públic-Privada (ESADE) i de l’Escola de consellers ( IESE-AED-KPMG).

Actualment, Jordi Marín és Senior Advisor en diferents startups (My Health Watcher, Dear Intelligence o en el ecosistema OryonUniversal) i en empreses com el Grup Planeta, on és responsable de la Divisió de Formació i Universitats. CEO de la consultora CEI Europa, compagina estas tareas amb el del director general del Patronal de les Consultores de Catalunya (ACEC) i el de docent i professor associat d’escoles de negoci com la UPF Barcelona School of Management i ESADE.

Asimisme, forma part del Consell d’Administració d’Andorra Business i de diferents consells assessors com el Digital Government Europe de HUAWEI o el Consell Empresarial de l’Agència d’Innovació de l’Ajuntament de Barcelona. És membre del Consell de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i president de la Comissió Econòmica.

Con esta trayectoria a sus espaldas, Marín se incorpora a VASS en Cataluña para ampliar la cuota de negocio de la compañía en esta comunidad y contribuir así a la consecución del objectiu estratégico [email protected], amb el que es va aconseguir aconseguir una facturació de 400 milions d’euros el 2025.

[ad_2]

Comparte

Actualidad

Te puede interesar
Relacionado

Murwall Sport consolida su propuesta con ropa ciclista técnica de fabricación nacional

Cuando el ciclismo trasciende la mera práctica deportiva y...

Limpieza de aire acondicionado; la clave para respirar aire puro

Servicio de limpieza de conductos de aire: importancia realLa...

Un reloj dedicado a la Virgen de la Almudena combina elegancia y cultura madrileña

La Virgen de la Almudena, patrona de la capital...

¿Por qué Duolingo factura más que muchas academias online de idiomas?

Mientras muchas academias online luchan por retener a sus...