[ad_1]
Whirlpool, principal fabricant d’electrodomèstics del món i amb un fort compromís social, es suma al projecte Casa Avintia, una iniciativa pionera a Espanya liderada per la Fundació Avintia i la Comunitat de Madrid gràcies a la que s’ha posat en marxa un hogar temporal i gratuït destinat a familiars de pacients ingressats a Unitats de Cuidados Intensivos (UCI) generals, de neonatos o pediátricas de todos los hospitales del Servicio Madrileño de Salud que tengan que desplazarse y permanecer fuera. dels seus llocs de residència.
El Grupo Whirlpool, amb més d’un segle de trajectòria al sector, ofereix electrodomèstics molt innovadors que proporcionen una experiència diferent i simplifiquen al màxim les tarees del hogar, en un perfecte equilibri entre intuïció, rendiment i disseny. Des dels seus inicis, la marca ha mantingut un fort compromís social a través de la seva participació en iniciatives dirigides per millorar la vida a la llar i garantir que totes les persones puguin tenir un lloc còmode, segur i acogedor per viure.
Whirlpool col·labora en aquest projecte amb la donació de diversos dels seus electrodomèstics per als espais de convivència d’aquest llar temporal. En concret, per a la primera fase d’edificació de la Casa Avintia, la marca ha aportat un total de 23 electrodomèstics: dos lavadoras; dos secadores; tres plaques d’inducció; tres hornos; tres campanes; tres frigorífics; tres microondas i dos lavavajillas.
En el marc del Pla d’Humanització de l’Assistència Sanitària de la Comunitat de Madrid, la Fundació Avintia assumeix l’edificació de la Casa Avintia que comptarà, una vegada acabada, amb tres mòduls de 10 habitacions cada un, i àmplies zones comunes com a cuina, sala d’estar, lavandería, zona infantil i gimnasio; així com àrea de recepció i gestió i 25 places d’aparcament.
A més, la seva especial ubicación en una parcel·la de més de 16.000 metres quadrats a la “Ciudad Aeroportuaria – Parque Valdebebas’ cedida per la Consejería de Sanidad, ha permès projectar 9.000 metres quadrats de zones ajardinades i diversos espais per al disfrute de l’aire lliure com un parque infantil, un huerto urbano y un auditorio.
“Estem enormement satisfets de poder col·laborar en aquesta iniciativa tan necessària que sense duda tindrà una repercussió clarament positiva en la millora de les condicions de vida dels familiars d’aquests pacients”, explica. Armando Anjos, Director General de Whirlpool Iberia. A través dels seus electrodomèstics, Whirlpool pretendre reforçar el seu compromís social “apoyant de forma activa als col·lectius que més ho necessiten, sobre tot després de la situació tan excepcional que hem viscut en l’últim any”, añade Anjos.
S’estima que la Casa, una vegada finalitzada, Darà servei a més de 500 famílies a l’any, ja que cada habitació té capacitat per a un màxim de quatre persones amb tots els serveis necessaris, a fin de contribuir, a la seva vegada, a la ràpida recuperació del pacient, que podrà estar acompanyat durant més temps.
[ad_2]